Duyurular Tüm Duyurular

Yeni Aday Öğrencilerimiz için Fakültemiz Sanal Tur

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Google haritalar kullanarak gezebilirsiniz. &n...

Yeni Eğitim Fakültemizde Muhteşem 23 Nisan Çocuk Şenliği

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yerleşkesinde, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk...

Yeni Eğitim Fakültemiz Öğretim Üyelerinin Büyük Başarısı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi öğretim üyeleri büyük bir başarıya imza atarak, b...

Yeni 2015 Mali Yılı Faaliyet Raporu

Fakültemizin 2015 Mali Yılı Faaliyet Raporu 

Son Yayınlarımız ve Yazarları

  •  
    Yrd.Doç.Dr. SERKAN VOLKAN SARI
    EĞİTİM FAKÜLTESİ
    EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
    Sari S.V., Camadan F., "The new face of violence tendency:Cyber bullying perpetrators and their victims", COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, vol.59, pp.317-326, 2016 (Link)
    Link
  •  
    Yrd.Doç.Dr. BAHADIR NAMDAR
    EĞİTİM FAKÜLTESİ
    İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ
    Donnelly D.F., Namdar B. , Vitale J.M., Lai K., Linn M.C., "Enhancing student explanations of evolution: Comparing elaborating and competing theory prompts ", JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING, no.1, pp.1-23, 2016 (Link)
    Link
  •  
    Yrd.Doç.Dr. ELİF AKTAŞ
    EĞİTİM FAKÜLTESİ
    TÜRKÇE EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
    Uzuner Yurt S., Aktaş E. , "The effects of peer tutoring on university students' success, speaking skills and speech self-efficacy in the effective and good speech course", EDUCATIONAL RESEARCH REVIEW, vol.11, pp.1035-1042, 2016 (Link)
    Link
  •  
    Yrd.Doç.Dr. ENES GÖK
    EĞİTİM FAKÜLTESİ
    EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
    Gök E. , İpek C. , Yaylaci A.F., Beldağ A. , "Yükseköğretim Ders Kitaplarında Nitelik: Eğitim Bilimleri Alanındaki Kitaplara İlişkin Bir İnceleme", Kastamonu Eğitim Dergisi, vol.24, no.3, pp.891-908, 2016 (Link)
    Link
  •  
    Arş.Gör. GÜNAY PALİÇ ŞADOĞLU
    EĞİTİM FAKÜLTESİ
    İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ
    Çinar S. , Pirasa N. , Paliç Şadoğlu G. , "Views of Science and Mathematics Pre-service Teachers Regarding STEM", Universal Journal of Educational Research, no.4(6), pp.1479-1487, 2016
    Link

RTEÜ Güncel